Nudimo uslugu vođenja celokupne administracije vezane za zapošljavanje i obračun zarada. Našim klijentima garantujemo tačnost, poverljivost i pravnu validnost svih podataka.

 

Personalna administracija

Naše usluge vođenja personalne administracije vaših zaposlenih omogućiće vam neometan i efikasan tok poslovnih operacija u vašoj kompaniji, kao i snižene troškove vezane za administrativne zadatke i obaveze. U  ovoj oblasti usluga podržavamo vas u sledećim aktivnostima:

  • Prijava i odjava radnika
  • Ažuriranje zdravstvenih kartica
  • Čuvanje radnih dosijea svih zaposlenih
  • Ažuriranje ugovora o radu i aneksa
  • Obračun poreza na putne troškove
  • Izdavanje različitih potvrda (za banku, dečji vrtić…)
  • Priprema odluka o godišnjem odmoru, plaćenom i neplaćenom odsustvu, porodiljskom odsustvu
  • Priprema kompenzacija za neiskorišćeni godišnji odmor
  • Izdavanje rešenja o prestanku radnih odnosa
  • Regulisanje radnih i boravišnih dozvola za strane državljane i njihove porodice
  • Obavljanje svih ostalih administrativnih poslova po dogovoru sa klijentom

 

Obračun zarada

Na osnovu dostavljenih podataka za obračun zarada, kao što su: evidencija radnog vremena (redovan rad, prekovremeni rad, godišnji odmor, bolovanje, porodiljsko odsustvo i sl.), obustave i dodaci, kao i drugi podaci potrebni za obračun, pružamo vam sledeće usluge:

  • Integracija podataka u sistem za obračun zarada
  • Obračun zarada
  • Generisanje svih zakonskih obrazaca koji prate obračun
  • Generisanje naloga za isplatu u dogovorenom elektronskom formatu
  • Generisanje isplatnih listića za sve zaposlene u štampanom obliku
  • Dostavljanje obračunske dokumentacije i specikifakcije obračuna u dogovorenom obliku do dogovorenog datuma
  • Priprema i predaja obrazaca PPP i M4 jednom godišnje u Poresku upravu i PIO fond
  • Izrada RAD izveštaja
  • Obračun i pripema prateće dokumentacije vezane za bolovanja/porodiljska bolovanja kao i predaja istih u nadležnim institucijama